neděle 24. května 2015

Love hurts twice

Moje lovestory skončila. Byla to totiž kurva dřina. Byla to taková dřina, až jsem z toho přibrala deset kilo, vypadala mi půlka vlasů a dennodenně jsem sváděla boj s tím nevyskočit z okna. Protože to bylo jen první patro, radši jsem si definitivně sbalila kufry a odešla.

Žít s dvěma muži, přičemž jednoho milujete k zbláznění, a druhého k zbláznění nenávidíte, je vysilující. Toho, kterého jsem milovala, jsem bohužel vídala jeden den v týdnu. Zbytek času jsem se potácela ve vnitřním vzdoru vůči tomu druhému, který mě neustále usměrňoval, poučoval, uzurpoval a všechno, co jsem říkala a dělala, mu ubližovalo.

S úlevou bych řekla, že jsem utekla psychopatovi z kazajky, kdyby… to nepokračovalo dál. Desítky zpráv denně, nátlak, pláč, výčitky, vydírání. To, že nejsem divná já, mi nakonec potvrdil i jeho nejlepší kamarád, který mi nabídl pomoc, kdybych ho prý chtěla nakopat do prdele. Jaký je to nejlepší kamarád, nad tím radši dumat nebudu.

“Prostě běž, sbal nějakou typku, vyspi se ní, a bude ti líp…”
“To já nedokážu. Ty bys to udělala?”
“Já jsem to udělala!”

Ano, udělala. Bylo mi líp asi tak na půl hodiny. Stálo to za hovno, ale stálo to za to. Jsou jen dvě možnosti. Buď jsem naprosto bezcitná anebo ho prostě už nemiluju. Dost možná jsem ho ani nikdy nemilovala, jen jsem si to strašně přála. A to nestačí!

Vynechám takové ty kecy “nemůžu jíst, nemůžu spát…”. Jsem naprosto v pohodě. Jen ať už je to do hajzlu za mnou!!!

Dá se znásilnit chlap?
Dá! Narvete ho do sebe měkkýho a pak ho ještě donutíte zaplatit vám taxíka. Kolikrát jsem ten zklamaný pohled v očích asi měla já…? Mrzí mě to, byl to hodnej kluk.

Taky si v tom trochu zarochním… youtube love mix. Jen ty slzy nějak nejdou. Místo toho si po tváři rozmatlávám čokoládu a dosmrkávám jarní alergii. No a zítra zpátky k pásu!

1 komentář: