sobota 23. ledna 2016

Remind me later


Dáme si menší opáčko.

1. Intuice ani masturbace nepatří mezi psychické poruchy či deviace.
2. Zdravý rozum není dar ale nástroj.
3. Naivní má několik synonym, mezi která "úplně blbá" patří rozhodně víc než "pošetilá" či bláhová".
4. Novoroční předsevzetí slouží zejména k tomu, abychom se ideálně co nejdříve po silvestrovské pijatyce cítili provinile.
...a to nejlepší na konec...
5. Pokud PAK nezavolá, je celá 0,01 procentní šance, že tragicky zahynul při lovení telefonu ve Vltavě, spadlo na něj během nedělní procházky letadlo, nebo ho rozsápala puma uprchnuvší ze ZOO.
(Je lepší jít nakupovat, než doufat ve statistickou odchylku a přát si podvědomě něčí smrt. Zejména když se naše ego nechce smířit s faktem, že jsme opět pozapomněly na první čtyři výše jmenované body.)

Mám (snad už) za sebou maličko náročnější rok.

Žila jsem s psychopatem, který v sobě ani po půlroce odloučení není schopen udusat své stalkerské návyky a nadále by na okolí rád páchal dobro, přičemž se rozhodl začít u mě slovy: "Nejradši bych ti dal do kasičky petikačku, jak hrozně vypadáš, a jestli se sebou chceš něco udělat, můžeme spolu třeba chodit běhat." To úplně zní jako: "Vždycky jsem tě miloval takovou, jaká jsi, a vždycky budu!" že?  
Půlroku jsem chlastala a šukala první ligu v prázdném bytě na zemi s tragicky podmanivých Američanem, jehož zájem, péče a náklonnost ve mně ve finále vyvolaly temný pocit marnosti, a jemuž jsem z vlastní vůle nedokázala říct "fuck you" a musela jsem počkat, než řekne: "I am not happy, I don't love you, I am leaving the country."

Několik týdnů jsem čelila nepředvídatelným atakům svého šéfa, až jsem skončila u doktora s nekontrolovatelným třesem, pocením a závratěmi a poníženě jsem ordinaci opouštěla s "doporučenkou" na psychiatrii.

Několik měsíců jsem žila s dojmem, že o mě má jistý výjimečný muž skutečný zájem, až jsem zapomněla na všech pět výše uvedených bodů z našeho "opakování pro blbky", šla s ním na pivo, že si konečně pokecáme, pak k němu na víno, pak koukat na film, koukat na film v posteli, koukat na film v posteli ve tři ráno v jeho tričku a trenkách... až bylo najednou po všem a mně to vůbec nedošlo, protože jsem přece několikrát nahlas řekla, že to nechci, ale jelikož jsem ho pokládala za blízkého člověka, nechtěla jsem ho kopnout do xichtu jako toho Němce z předchozí silvestrovské noci.

Takže jsem se znovu po 2.lednu (když jsem se oklepala s nevyhnutelného pocitu provinilosti) rozhodla dodržet své předsevzetí a dát si prostě pauzu. Do 1.května.

A já to  rozhodně zvládnu! Byť jsem na včerejší prezentaci tišila telefon neustále vibrující pod přívalem rozverných zpráv od klienta, který seděl dva metry ode mě, prý přesně na takovém místě, aby se nemusel dívat na "ty sračky" a měl raději krásný výhled na mě...
A byť jsem celý uplynulý týden strávila ve společnosti galantního inteligentního muže, s nímž má konverzace naprosto jinou úroveň, než jsem zvyklá u mužů o generaci mladších, muž, který pochopil, že se na vztah "nyní necítím", a přesto trvá na tom, abych za ním přiletěla do L.A., a jako poděkování za společně strávený čas, večeři v druhé nejluxusnější restauraci v Praze a prostě za to, že jsem, mi dnes před svým odletem věnoval kabelku MK. Byla jsem ještě o malinko překvapenější, než když mi na první večeři, kterou jsem pokládala za čistě přátelskou, přinesl dáreček a já natěšená na mini Milka "For you" bombošku zklamaně rozbalila Diora. Chápete, ne?

Nebo myslíte, že bych se měla vrátit k bodům č.2 a 3?

Trochu mi to celé připomíná otravný update softwaru. Pořád klikám na "remind me later" a ve chvíli, kdy se konečně rozhodnu zamyslet se nad tím, už je většinou too late. Ruku v ruce se zanedbaným (a zastaralým) hardwarem je to pekelná kombinace. To jsou potom hlášky typu "operační systém přestal pracovat", v horším případě "critical structure corruption".

A jak dlouho myslíte, že se tento blog bude moci jmenovat Výloha MLADÉ dámy? Naivní a blbá totiž jednoznačně synonyma jsou. Vtipný a směšný ne.

3 komentáře:

  1. mládí je fáze života, dáma je stav mysli... první nedovedu posoudit, ale minimálně u toho druhého bych s přejmenováním nechvátal:)

    OdpovědětVymazat
  2. konecne novy clanok. Hej..musis sa prekopat kopou hnoja kym najdes toho praveho

    OdpovědětVymazat
  3. tak, kopou hnoja :) taky se tím brodím :)

    OdpovědětVymazat