neděle 3. září 2017

Velká holka

Je potřeba, abyste pochopili, že se mnohé změnilo. Ohlížím se za uplynulým rokem, skoro bych i řekla, že je možná potřeba, abych to nejdřív pochopila já.

Z L.A. jsem se vrátila a šla na oběd s chlápkem, kterého jsem potkala večer před odletem na autobusové zastávce. Chvíli na to si ke mně přivezl svou sbírku vinylů, trochu jsme pocestovali, utratili majlant za píčoviny, dvakrát se společně přestěhovali a letos na konci zimy jsem si ho vzala.

Přestala jsem kouřit a chlastat, a taky běhat...  Namísto toho jsem začla víc péct a víc jíst, co peču. Takže jsem už opravdu velká holka. Narostla mi prdel, ale prsa už zpátky ne, a i přes to sebevědomí trochu ano...

Vzali jsme si hypotéku.

...a za pár týdnů mi bude třicet.

A že o NĚM nebudu do detailů vyprávět a barvitě popisovat jeho návyky, abych pobavila sebe i vás, neznamená, že to není emoční záležitost. Jen ho prostě nedám do výlohy. Příliš mnoho pro mě znamená. Diamantovou brož po babičce taky nenecháte na stolku v chodbě všem na očích...

Berme to tak, že jsem dospěla. A řekla bych, že i vy, ti, kteří jste čas od času čítali o mých přešlapech, jste už dneska jinde.

A právě proto, že mám pořád kamarádku Emu, která píše o svém sexuálním životě a když se jí na to zeptám, s úsměvem říká: “...ale to je fikce vždyť to znáš… musí se to dobře číst” tak právě proto, že to znám, já už to dělat nebudu. Vždycky se jí totiž ještě zeptám, jak se má hasič a spisovatel, nebo třeba ten umělec a ona zrudne...a tak asi začínáte chápat, že protože už mám v posteli konečně jen jednoho chlapa (a mně ku prospěchu toho nejlepšího), mohl by vás tenhle blog začít nudit. Můžu ho zkusit přesměrovat třeba na ten o cestování, nebo pečení… Chystám ještě jeden o bydlení. Teďka frčí YMCA, DIY, WTF nebo tak nějak...

Loučit se ještě nebudu, možná nás ještě něco společně čeká. Doufám ale, že rady, které pleny jsou nejlepší, ještě na chvíli odložíme. Pokud to tedy nebude (ne)veselá příhoda po solidním večírku.

3 komentáře:

  1. Na konci kterýho roku a nebo který zimy?
    Píšeš dobře, o to se nepřichází s vyrovnaným sexuálním životem zabřeznutím, tak nepřestávej.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty mi pořád dáváš naději, že ta katarze může přijít.

    OdpovědětVymazat