čtvrtek 21. března 2013

Change is Chance


Vážně jsem si myslela, že hůř už být nemůže, že když už jste na dně, dá se konečně odrazit a plavat zase nahoru za sluncem a čistým vzduchem.

Hovno! Ještě můžete po krk zapadnout do bláta.

Z těch všech degenů, které jsem za poslední dobu potkala, se Jude Law ukázal jako ten absolutně největší.

A nakonec mě ještě vykradli.

Anebo ta posloupnost byla naopak? Dvakrát jsem ho do telefonu poprosila, aby mi přijel pomoct s přestěhováním nejzákladnějších věcí, dvakrát mě odmítl.

Možná zní legračně, když se díváte na detektiva, jak na váš vibrátor nanáší stříbrný prášek a říká: „Slečno, už bych vám ale nedoporučoval to používat…“

Heleďte se, pane, na můj vkus už na to sahalo příliš mnoho lidí.

Po úterním nechutném mailu od jednoho klienta, ve kterém ze mě udělal totální krávu, jsem se sesypala. Pravděpodobně mě to bude definitivně stát místo.

Jsem naprosto vykořeněná. Nevidím před sebou nic, co by mělo smysl.

Je klidně možné, že člověk, který mě definitivně srazil na kolena, hrabal se mi ve věcech, prošmejdil mi i spodní prádlo a ukradl mi všechno, co mělo nějakou hodnotu, včetně počítače se všemi mými údaji, tohle právě čte.

Připadám si, jako by mě někdo nahou vykopl na mráz před tisícový dav, který na mě zírá a směje se mi.

Loučím se. Stěhuju se. Možná definitivně končím.

S blogem, bytem… mým životem.

Neodpustím si:
Největší neštěstí je vždy to naše!

8 komentářů:

  1. Chtěl jsem napsat upřímnou soustrast. Což je blbost. Asi jsem byl schopen přečíst jen to, že se loučíš se svým životem.
    Ani si to nechci představovat, jaké to je, když tě vykradou. Musí to být naprostá hrůza. Je to vpád do soukromí a bezpečí je najednou pryč.
    Snad se z toho po nějakém čase oklepeš. Není to žádná legrace.
    PS: někdo (pokud tedy není tak silná osobnost jako ty) to těžko psychicky snáší a je vhodné zajít za psychologem či terapeutem.

    OdpovědětVymazat
  2. Nekonči aspoň s blogem - dokud ti ho někdo nevykrade:)

    Pocit, že mi nějaký hovado takhle narušilo soukromí, musí snad být horší než samotná ztráta počítače (pokud máš zálohu - já třeba ne). Budeš se odtamtud teda stěhovat, jestli jsem to pochopila správně? Mohl by to být první krok k nějaké větší změně. Vypadáš, že bys to potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Když mi kdysi ukradli kabelku, v níž byly nejen doklady, něco málo peněz a mobil (tehdy to byl druhý ukradený telefon za čtrnáct dní), ale především drahá kosmetika (zpola vypotřebovaná, takže pro zloděje zbytečná), na niž jsem si tehdy šetřila strašně dlouho (teď už to nedělám - přestalo to být pro mě důležité), byla jsem hrozně zoufalá... no, je to nic oproti vykradenému bytu a dalším věcem, které se Ti dějou a které se mohou různým lidem dít, ale přesto jsem nenáviděla svět, všechny lidi, kteří chodili kolem mě.

    Když jsem pak udělala jednu těžkou zkoušku, teprve jsem se trochu vzpamatovala a uvědomila si, že moje vědomosti jsou to jediné, co mi nikdo nevezme (jistě, šlo by to - pomocí nějakého důmyslného vymývání mozku, nadužívání elektrošoků a podobných drastických metod -, ale i v tom případě by mi je pouze vzal, nezískal by je pro sebe).

    No, myslím, že můžeš být minimálně v klidu aspoň v jednom ohledu - zloděj Tvůj blog určitě nečte, protože je tak vypatlanej, že možná zvládá písmenka, ale určitě nepochopí souvislou větu.

    Drž se! Tvůj blog mě baví a sleduju ho, i když na něj občas nadávám. Držím Ti palce.

    OdpovědětVymazat
  4. Fuj, mrchy zlodějský. Jednou vykradli moji sestru a horší než materiální ztráta byl ten pocit vpádu do soukromí a bezpečí. Pamatuju si, že (kromě nových dveří) sestra všechno vydrhla a vyprala několikrát, aby se zbavila toho pocitu, že na to někdo sahal.
    Co vlastně děláš za práci? Aspoň přibližně.

    Přeju Ti, ať je Ti co nejdřív líp.

    OdpovědětVymazat
  5. Cizí vpád do vlastního, hýčkaného a opečovávaného království musí být skutečně šokující zkušenost. Víc než ztráta movitých věcí asi člověka sebere ten strašlivý pocit "znásilněného" soukromí.. Mrzí mě, žes to musela zažít!
    Nicméně, jak už uvedla Gréta výše, možná je to pořádný impuls k nějaké větší změně. Prozatím bych doporučovala alespon krátkou změnu prostředí (mně pomáhá venkov a příroda) kde se můžeš zrelaxovat,pročistit hlavu a nabrat trochu sil a poté už třeba budeš líp vědět co, jak, proč a kam..
    Jo a z vlastní zkušenosti musím potvrdit, že studentíci skutečně jsou sobecká, hloupoučká a sebestředná hovádka..zlatí mužští nad pětatřicet ;))
    Bloguj dál, odpočiň si a drž se.! :)
    ..posílám sílu, Val

    OdpovědětVymazat
  6. Takové věci beru osobně tak, že mi osud dává na vědomí, že je třeba začít jinde, jinak a třeba od začátku a je jasné, že bych se bez podobné lekce k tomu neodhodlal a plácal se dál na místě. Držím ti palce. Günter

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou jenom věci... na věcech nezáleží. Ty máš sebe (sakra fajn babu), své lásky, své přátele, čtenáře - nás... ty ti nikdo neukradne

    OdpovědětVymazat