pátek 22. listopadu 2013

Houstone, máme problém!

Původně jsem zamýšlela, jak vás seznámím s tím, že jsem konečně emocionálně vyspěla a uvědomila si, jak nejlépe optimalizovat management svých citů.

Fakt je takový, že po tom šíleném blázinci, jsem nakonec musela všem těm báječným mužům, kteří na mě stáli frontu, ukázat, že nejsem banán za dob komunismu. I kdyby byli sebetrpělivější, nikdy by mě nedostali.

Taťuldu jsem poslala k šípku. Musela jsem. Nedokázala jsem lhát jemu ani sobě. A dospěla jsem tím k zásadnímu závěru. Teorie šestého rande je naprostá blbost!

Na koncert se nechystám, voják policajt se ukázal jako klasický zelený mozek, pan Generální, kterého mám v záloze jako “trucovací položku” ve svém emergency diáři zlomeného srdce, si na mou odpověď bude muset asi ještě nějakou dobu počkat. (Upřímně doufám, že se nedočká…)

Ostatní, sorry, nestojí za řeč. Ještě se mi ozvali tři pánové z nedávné minulosti, ale stejně jak jejich zájem opět silně vzplál, můj se v hlubokém kómatu ani nezavrtěl.

Po prvním rande s Klientem se něco změnilo. Po druhém ještě víc. (Nečekaně přijel do Prahy na otočku) Došlo mi to, když jsem si dnes vybírala místenku ve vlaku. Zvolila jsem samostatné místo, daleko od ostatních, na začátku vagónu hned u dveří. Dřív bych jasně zvolila místo u stolečku ve čtverce.

Jak řekla Aneta: “Houstone, máme problém!”

No ano! Řekla bych dokonce, že je to solidní průser. Chci se s ním totiž po večerech dívat v telce na hokej, naučit se salát podle jeho gusta a vzdát se lístku do opery, byť by hostovala Anna Netrebko.

A jsem ráda, že to tak cítím. Že to vůbec cítit schopná jsem. S komunistickým banánem mám totiž jedno zásadní společné. Jsem poměrně dost otlučená.

Takže to nesmím tak prožívat.

Prožívat to budu, až budeme stát na útesu při západu slunce a se zraky upřenými na široké moře si řekneme navzájem své ANO. Nebo třeba až mu řeknu: “Miláčku, jsem těhotná!”

Jo jo, už běžím - vystřelit si mozek!!!

Ale dovolím si jednu radu:
Nestavme dům se zahradou, když toužíme žít ve stanu u lesa. A rozhodně ho nestavme s tím, s kým nechceme žít v tom stanu!

2 komentáře:

  1. Dům se zahradou bych si nechala líbit.

    OdpovědětVymazat
  2. bullshit. Tvrdě si dopadla na zem. Opravdu tvrdě. Budeš brečet každý den.
    http://youtu.be/beqWOhR3ma8

    OdpovědětVymazat